Bestsellery
NP6
NP6
1,24 zł
NP10
NP10
3,80 zł
Ślizg BIG
Ślizg BIG
27,60 zł
Organizer NORT16
Organizer NORT16
16,40 zł
szt.
NP12
NP12
5,30 zł
Organizer NOR12
Organizer NOR12
6,99 zł
szt.
Organizer NOR16
Organizer NOR16
14,40 zł
szt.
Organizer KNOX NO60
Organizer KNOX NO60
3,00 zł
szt.
Organizer NUN12
Organizer NUN12
5,70 zł
szt.
Organizer NORT12
Organizer NORT12
7,90 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

POLECANE STRONY
Regulamin

Regulamin.

1. Sklep internetowy msgarden.pl, dostępny pod adresem www.msgarden.pl, prowadzony jest przez przedsiębiorstwo:

"UNIPLAST" S.C.

Dariusz Skok, Agnieszka Loranc, Małgorzata Skok

43-365 Wilkowice

ul. Dworcowa 4

NIP 937-21-86-193

REGON 072183645

2. Użyte w niniejszym Regulaminie zwroty oznaczają:

a) Sklep – sklep internetowy msgarden.pl;

b) Klient – osoba fizyczna dokonująca zakupu w Sklepie w zakresie nie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej.

3. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną artykułów ogrodniczych. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.msgarden.pl lub telefonicznie pod numerami telefonu +48 604 107 197 lub +48 604 424 681.

4. Sklep realizuje zamówienia wyłącznie na terenie Polski.

5. Wszystkie ceny podane w naszym sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Ceny te nie obejmują zryczałtowanych kosztów przesyłki.

6. Towar oferowany w Sklepie jest nowy i pochodzi z legalnych źródeł. Na każdy sprzedany artykuł Sklep wystawia łączny paragon lub fakturę VAT. Wszystkie produkty w Sklepie objęte są gwarancją producenta wynoszącą 12 miesięcy.

7. Dane osobowe klientów będą wykorzystane do realizacji zamówienia oraz za zgodą Klienta do celów marketingowych prowadzonych wyłącznie przez Sklep zgodnie z art. 23 ust. 4 pkt 1 ustawy o ochronie danych osobowych.

8. Zamówiony towar jest dostarczany za pomocą firmy kurierskiej i Poczty Polskiej. W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie Sklepu po telefonicznym uzgodnieniu daty i godziny.

9. Ceną wiążącą dla obu stron jest ta, która pojawiła się na formularzu zamówienia w momencie zatwierdzenia transakcji.

10. Jeśli z pewnych przyczyn zrealizowanie zamówienia nie będzie możliwe, Klient zostanie o tym powiadomiony/a drogą e-mailową lub telefonicznie.

11. Zamówienie towaru następuje po naciśnięciu przycisku "Złóż zamówienie" zakładce "Koszyk" i wcześniejszym podaniu wszystkich niezbędnych danych do realizacji zamówienia takich jak: imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail.

12. Standardowo czas realizacji zamówienia to od 1 do 14 dni. Przy każdym towarze podany jest czas realizacji. Informuje on ile dni roboczych zazwyczaj upływa od momentu złożenia zamówienia do chwili skompletowania zamówionego towaru i przygotowania go do wysyłki. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach, Sklep kontaktuje się pocztą elektroniczną z Klientem, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.

13. Przesyłki dostarczane firmą kurierską są zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z magazynu Sklepu.

14. Klient może odstąpić od umowy w terminie 14 od otrzymania towaru.

a) Odstąpienie od umowy może nastąpić w ten sposób, że klient podpisze załączony do produktu formularz odstąpienia od umowy oraz wyśle je na wskazany adres Sprzedającego lub wyśle oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą poczty elektronicznej Sprzedającego na adres: msgarden@msgarden.pl www.msgarden.pl

Wyżej określony sposób wyrażenia oświadczenia woli od odstąpieniu od umowy nie wyłącza złożenia takiego oświadczenia w inny sposób, o ile wyraża on wolę klienta w sposób dostateczny.

b) Sprzedający, w przypadku wykonania przez klienta prawa do odstąpienia od umowy zwraca klientowi niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt przesyłki produktu do klienta z zastrzeżeniem ust. 13 niniejszego paragrafu.

c) Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

d) Klient ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, przez co należy w szczególności rozumieć koszt odesłania towaru z powrotem do sprzedającego.

e) Jeżeli klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedającego, sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

f) Sprzedający niezwłocznie przekazuje klientowi potwierdzenie przyjęcia oświadczenia o odstąpieniu drogą elektroniczną – przy wykorzystaniu wskazanego przez klienta adresu poczty elektronicznej lub przy użyciu innego środka komunikowania się, jeżeli użycie poczty elektronicznej nie jest możliwe.

g) Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, odstąpienie od umowy nie dotyczy towarów, których zwrot ze względów higienicznych jest niedopuszczalny oraz towarów nieprefabrykowanych, służących zaspokojeniu indywidualnych potrzeb Kupującego.

15. Koszty przesyłek w przypadku wymiany towaru wynikającej z błędnej realizacji lub z powodu uwzględnionej reklamacji zamówienia pokrywa Sklep. W przypadku stwierdzenia pomyłki i uwzględnienia reklamacji Sklep zwróci Klientowi koszt wysyłki do Sklepu.

16. W przypadku zamówienia zapłaconego, gdy Sklep nie jest w stanie zrealizować zamówienia w całości, Sklep informuje Klienta o tym fakcie. W przypadku rezygnacji z brakującej pozycji, lub z całego zamówienia Sklep zwraca przedpłatę na podane przez Klienta konto bankowe w terminie 3 dni roboczych liczonych od daty anulowania zamówienia lub jego korekty.

17. Dowód zakupu (faktura VAT lub paragon) jest dołączany do przesyłki.

18. W przypadku wad lub niezgodności towaru z ofertą, Klientowi przysługuje uprawnienie do reklamacji towaru w ciągu dwóch lat od dnia otzrymania towaru poprzez zawiadomienie sprzedającego drogą poczty elektronicznej na adres e-mail msgarden@msgarden.pl lub pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny Sklepu "UNIPLAST" S.C. 43-365 Wilkowice, ul. Dworcowa 4, a także telefonicznie na numer +48 604 107 197 lub +48 604 424 681 lub osobiście w siedzibie Sklepu.

19. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane: 

- imię i nazwisko,

- adres do korespondencji (również adres e-mail oraz numer telefonu),

- przedmiot reklamacji,

- przyczynę reklamacji,

- podpis (własnoręczny podpis w jedynie przypadku reklamacji składanej pocztą).

20. Reklamacje rozpatrywane będą przez Sklep niezwłocznie od daty jej otrzymania.

21. O rezultacie reklamacji Sklep poinformuje Klienta na adres e-mail, wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym, a w przypadku korespondencji listownej – na adres wskazany przez Klienta.

22. W razie uwzględnienia reklamacji, Sklep zobowiązuje się uzgodnić termin i tryb naprawy rzeczy będącej przedmiotem reklamacji, jej wymiany lub obniżenia ceny. Jeżeli reklamowany produkt posiada wadę istotną – Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.

23. W sprawach nieokreślonych w niniejszym paragrafie, należy stosować przepisy kodeksu cywilnego.

24. O wszelkich działaniach w czasie realizacji zamówienia i po, Klient informowany jest pocztą elektroniczną w następującym terminie:

- potwierdzenie złożenia zamówienia - kilka minut od momentu zaakceptowania

przycisku "Złóż zamówienie";

- informacja o opóźnieniu realizacji - 1-2 dni po złożeniu zamówienia;

- informacja o zwrocie - w momencie korekty paragonu po otrzymaniu przesyłki zwrotnej.

25. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 883). Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania, wniesienia żądania ich usunięcia, bądź zaprzestania ich wykorzystywania.

26. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.

27. Wszelkie informacje dotyczące specyfikacji produktów pochodzą z materiałów publikowanych przez producentów.

28. Złożenie zamówienia równoznaczne jest z akceptacją niniejszego Regulaminu.

29. W razie wszelkich wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy msgarden@msgarden.pl lub telefoniczny pod numerami +48 604 107 197 / +48 604 424 681.

30. W przypadku jakiejkolwiek sprzeczności postanowień niniejszego regulaminu z obowiązującymi przepisami prawa – sprzeczne postanowienia regulaminu pozostają bezskuteczne, jeżeli miałyby negatywnie oddziaływać na pozycję konsumenta.

31. Użytkownik będący konsumentem ma również możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w sporach dotyczących zakupów internetowych, składając skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

32. Operatorzy kart płatniczych, dostępnych w usłudze “Płatności Shoper” : Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro. Płatności kartą obsługiwane są przez BLUE MEDIA.

33. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.

 

29.03.2017

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony